کد خبر: ۳۵۰۴۳
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۶

آیا سرمایه گذاری در ارز دیجیتال پپه خطرناک است؟

عمر این ارز دیجیتال هنوز به یک ماه نرسیده است! پس نمی‌توان به‌طور خاص در مورد آیندهٔ پپه صحبت کرد. با این حال، به‌گفتهٔ بسیاری از تحلیل‌گران و صاحب‌نظران بازار کریپتوکارنسی، میم کوین‌ها نقشی پررنگ در این اکوسیستم ایفا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» امروزه ارز‌های دیجیتال به عنوان یکی از سرشاخه‌های کسب درآمد در بازار امروزی شده که اکثر افراد در این حوزه اقدام به کسب درآمدزایی می‌کنند. اما نکته‌ای که در این میان بسیار حائز اهمیت بوده بحث دانش و آگاهی در این عرصه است.
در این گزارش سعی می‌شود شما را با یکی از ارز‌های دیجیتال دیگر آشنا کنیم. ارز دیجیتال پپه، با علامت اختصاری PEPE، یک میم کوین است که در ۱۶ آوریل ۲۰۲۳ راه‌اندازی شد. این میم کوین که با الهام از پپه قورباغه، کاراکتر کارتونی یک انسان با سر قورباغه‌ای طراحی شد.
توسعه‌دهنده عقیده دارد Pepe the Frog دارای بالاترین ظرفیت به‌منظور تبدیل به یک میم کوین است. شاید این حرف اغراق‌آمیز باشد، اما نمی‌توان از قدمت و محبوبیت این قورباغه بانمک چشم‌پوشی کرد. در حال حاضر، این کوین تازه‌وارد را در بهترین حالت می‌توان یک هایپ در نظر گرفت؛ چراکه هیچ کاربرد خاصی ندارد و صرفاً یک ارز دیجیتال با آیکون قورباغه است.
۱۷ آوریل (۲۸ فروردین) امسال، این ارز دیجیتال توانست به تیتر بسیاری از خبرگزاری‌های حوزه ارز‌های دیجیتال تبدیل شود. در طول دو روز بعد از عرضه این ارز دیجیتال، پپه توانست در یونی سواپ ۳۰ میلیون دلار حجم معامله ثبت کند.
عمر این ارز دیجیتال هنوز به یک ماه نرسیده است! پس نمی‌توان به‌طور خاص در مورد آیندهٔ پپه صحبت کرد. با این حال، به‌گفتهٔ بسیاری از تحلیل‌گران و صاحب‌نظران بازار کریپتوکارنسی، میم کوین‌ها نقشی پررنگ در این اکوسیستم ایفا می‌کنند.
توکن PEPE، تنها چند روز از عمرش می‌گذرد و یک توکن پامپی - دامپی است، هیچ هدف مشخصی فراتر از معاملات سوداگرانه ندارد، کاربرد خاصی برای آن تعریف نشده و به علت تازه تأسیس بودن، ریسک سرمایه‌گذاری در آن بسیار بالاست. این ارز را می‌توان به‌راحتی در دسته‌ی شت کوین‌ها جای داد.
بر اساس داده‌های وبسایت gopluslabs، اثری از اقدامات کلاهبردارانه در کد‌های این ارز دیده نمی‌شود؛ بنابراین از لحاظ بررسی اسکم، ارز خطرناکی نیست. با این حال، دو هشدار برای این ارز وجود دارد.
pepe مکانیزم ضد نهنگ دارد، به این معنا که محدودیت تراکنش برای هر فرد در نظر گرفته است، اما این قابلیت قابل ویرایش است. این یعنی ممکن است سازنده، برای جلب اعتماد سرمایه‌گذاران مکانیزم ضد نهنگ را فعال کرده باشد، ولی از آنجایی که این قابلیت قابل ویرایش است، امکان دارد صرفاً یک تله برای ترغیب به خرید ارز باشد.
پپه قابلیت لیست سیاه را فعال کرده که می‌تواند تراکنش‌های همه‌ی سرمایه‌گذران را لغو کند.
ما در دنیای ترید قویاً در مورد سرمایه گذاری در این ارز pepe اخطار می‌دهیم. احتمال اینکه پپه کوین هانی پات باشد، زیاد است. یعنی شما می‌خرید، اما نمی‌توانید آن را بفروشید.

ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۲/۱۳
این ارز pepe از 10 روز پیش تا الان بالای 1000% رشد کرده
0
0
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
وبگردی