کد خبر: ۳۹۱۶۸
|
۱۰ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

دستیار مجازی گوشی چگونه کار می‌کند؟

امروزه اکثر گوشی‌های هوشمند مجهز به دستیار مجازی هستند که می‌توان با دستیار مجازی موبایل وظایف مختلف را به کاربر ارائه داد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» امروزه با گسترش فناوری مسیر برای توسعه صنایع محتلف فراهم شده است تا جاییکه پیشرفت‌های اخیر در زمینه هوش مصنوعی، راه جدیدی را برای بهبود عملکرد افراد در حوزه‌های گوناگون ایجاد کرده است. به این ترتیب که دستیار مجازی هوش مصنوعی، به بخشی جدایی ناپذیر از سیستم‌های مبتنی بر فناوری AI تبدیل شده‌اند و به نیروی کار اجازه می‌دهد تا بسیاری از وظایف خود را با صرف زمان و انرژی کمتری را انجام دهند.
یک دستیار هوشمند مجازی، که به آن دستیار هوشمند نیز گفته می‌شود، یک نرم افزار است که قابلیت فهم گفتار طبیعی را دارد و می‌تواند دستور‌های صوتی را دریافت می‌کند و یکسری وظایف را برای کاربر انجام می‌دهد. این وظایف، سابقا توسط یک دستیار شخصی و یا منشی انجام می‌گرفت.
امروزه اکثر گوشی‌های هوشمند مجهز به دستیار مجازی هستند که می‌توان با دستیار مجازی موبایل دست دیجیتال خود را برای انجام وظایف مختلف به کاربر ارائه می‌دهد:
پیدا کردن اطلاعات در وب‌سایت‌ها، یادآوری درباره انجام وظایف، اطلاع دادن درباره رویداد‌های مهم، کنترل خانه هوشمند، رزرو میز در یک رستوران محلی و غیره.
نه تنها کاربران عادی از تأثیر دستیار‌های مجازی در زندگی روزمره خود لذت می‌برند؛ بلکه شرکت‌ها نیز از آن به طور موثر استفاده می‌کنند.
دستیار‌های مجازی چه نقشی در کسب و کار شما خواهد داشت؟
در جهانی که چت‌بات‌های مجهز به هوش مصنوعی چنین پتانسیل و تفاوتی را در تجربه کاربری ایجاد می‌کنند، به عنوان یک کارآفرین باید برای برنامه موبایل خود نیز آن را در نظر بگیرید.
استفاده از دستیار شخصی برای برنامه بانکداری شما: دستیاری را راه‌اندازی کنید که به سوالات کاربران پاسخ دهد، به آن‌ها کمک کند تا اطلاعات مربوط به حسابشان را پیدا کنند، به مشکلات آن‌ها رسیدگی کند، و غیره.
توسعه قابلیت‌های برنامه تجارت الکترونیک خود با کمک دستیار هوشمند: به دستیار مبتنی بر هوش مصنوعی اجازه دهید تا شکایات مشتریان را پاسخ دهد، محصولات مورد نیاز آن‌ها را پیدا کند، اطلاعات مفیدی را ارائه دهد و به پرداخت آسان آن‌ها کمک کند.
پیاده‌سازی دستیار هوشمند در یک برنامه آموزشی: به این دستیار اجازه دهید تا در حالی که کاربر در حال مطالعه است، در سطح وب گشت و گذار کرده و مقالات، دوره‌ها، کتاب‌های مرتبط با موضوع مشخص را ارائه دهد.
دستیار‌های هوشمند به سرعت در حال پیشرفت هستند تا کارآیی و ارزش بیشتری را برای کاربران به ارمغان بیاورند. با پیشرفت فناوری‌هایی مانند شناسایی گفتار و فهم گفتار طبیعی و همچنین شناخت صدا و… این دستیار‌ها نیز می‌توانند کار‌های مهم‌تر و بیشتری را برای کاربرانشان انجام دهند. دستیار هوشمند آینده از فناوری‌های پیشرفته محاسباتی برخوردار هستند که به این ترتیب می‌توانند درخواست‌ها چند مرحله‌ای و کار‌های پیچیده‌تری را برای کاربرش انجام دهند.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 18 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین صعودی ماند؟
دسترسی به اطلاعات پرسنل؛ وزارت دفاع انگلیس هک شد
در جلسه بررسی آخرین وضعیت فیبرنوری قم مطرح شد؛ پوشش کامل فیبرنوری استان قم ظرف یک هفته آینده انجام می شود
پژوهش جدید «دانشگاه ایالتی واشنگتن» نشان داد استفاده از ChatGPT برای ارزیابی مشکل قلبی عاقلانه نیست!
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 16 اردیبهشت 1403 زمان اوج بیت‌کوین مشخص شد
وبگردی