کد خبر: ۱۹۹۵۵
|
۱۷ مرداد ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

نحوه تماس با پشتیبانی اینستاگرام

می توان به راحتی متوجه شد که بازوی خدمات مشتری اینستاگرام با داشتن بیش از یک میلیارد کاربر فعال در هر ماه ممکن است تحت فشار قرار گیرد در ادامه نحوه تماس با پشتیبانی اینستاگرام و دریافت راهنمایی در مورد مسائل مربوط به حساب کاربری آورده شده است.

به گزارش «نبض فناوری»، اینستاگرام یک خط مستقیم برای پشتیبانی دارد-شماره تلفن آنها (650) 543-4800 است؛اما بعید است که شما از این طریق پاسخ انسانی دریافت کنید. در حالی که زمانی می توانستید به پشتیبانی اینستاگرام به آدرس support@instagram.com ایمیل ارسال کنید، این آدرس نیز اکنون منقضی شده است.

در عوض، اینستاگرام یک مرکز راهنمای قوی ارائه می دهد که میتواند به اکثر سوالات پاسخ دهد و آنها گزارش مسائل مربوط به محتوایی را که در سایت مشاهده می کنید برای شما آسان می کند.

این عملکردها برای برنامه های iPhone و Android و همچنین از طریق نسخه دسکتاپ در دسترس است. خبرنگار نبض فناوری در اینجا مواردی است که باید برای تماس با اینستاگرام برای پشتیبانی یا مسائل مربوط به خدمات مشتری بدانید آورده است.

نحوه دریافت پشتیبانی اینستاگرام از طریق برنامه

1-برنامه Instagram را در دستگاه iOS یا Android خود باز کنید.

2-روی نماد نمایه خود در نوار پایین منو ضربه بزنید.

نحوه تماس با پشتیبانی اینستاگرام

3-برای دسترسی به تنظیمات حساب خود، نماد چرخ دنده را در گوشه سمت چپ بالای برنامه انتخاب کنید.

نحوه تماس با پشتیبانی اینستاگرام

4-برای دسترسی به ویژگی سرویس، روی Help Center ضربه بزنید.

نحوه تماس با پشتیبانی اینستاگرام

5- در صفحه مرکز راهنمای اینستاگرام، مسئله یا موضوعی را برای شروع حل مشکل خود انتخاب کنید.

نحوه دریافت پشتیبانی اینستاگرام از طریق وب سایت

1-وارد اینستاگرام شوید. همچنین می توانید مستقیماً به https://help.instagram.com بروید تا به مرکز راهنمایی دسترسی پیدا کنید.

2-روی نماد نمایه خود در بالا سمت راست کلیک کنید.

3-از منوی کشویی "Settings" را انتخاب کنید.

4-به پایین صفحه بروید و روی "help" کلیک کنید.

5-یک موضوع یا موضوع فهرست شده در داشبورد مرکز راهنمایی را انتخاب کنید.

چگونه می توان از مشکلات مربوط به حساب اینستاگرام کمک گرفت

همچنین می توانید از راهنمای زیر برای یافتن پشتیبانی از مشکلات رایج استفاده کنید.

نحوه گزارش مشکل به اینستاگرام

اینستاگرام به شما امکان می دهد پست های فردی، کاربران خاص و نظرات را گزارش دهید. کافی است به هر پست، حساب یا نظری در برنامه یا نسخه دسکتاپ بروید، روی سه نقطه افقی کلیک کنید و " Report " را از منوی کشویی انتخاب کنید.

اگر مطمئن نیستید که مشکل شما قابل گزارش است قبل از استفاده از ویژگی گزارش، دستورالعمل های انجمن اینستاگرام را مرور کنید.

در اینجا برخی از مواردی که اینستاگرام به عنوان یک مسئله مشروط واجد شرایط می شود آورده شده است:

مالکیت معنوی: مسائلی که در پی این شکایت مطرح می شود شامل مواردی است که کاربران حق نسخه برداری را نقض می کنند که عموماً از مواردی مانند تصاویر و کلمات محافظت می کند ، اما از حقایق و ایده ها محافظت نمی کند.

برهنگی: به طور کلی به عنوان تصاویر نامناسب تعریف می شو ، این دستورالعمل بحث برانگیز از برهنگی از هر نوع در سایت جلوگیری می کند، با چند مورد استثنا از جمله عکس های زخم پس از ماستکتومی، افراد شیرده ، و برهنگی در نقاشی ها و مجسمه ها.

سخنان نفرت انگیز: هرگونه محتوایی را که تهدیدهای خشونت" را نشان می دهد، اما همچنین سخنان نفرت انگیز را بر اساس نژاد، قومیت، خاستگاه ملی، جنسیت، هویت جنسیتی، گرایش جنسی، دین، ناتوانی یا بیماری و همچنین قلدری و آزار و اذیت که افراد خصوصی را هدف قرار می دهد.

فعالیتهای غیرقانونی: اینستاگرام پستهایی را که خدمات خاصی در رابطه با رابطه جنسی، سلاح گرم و مواد مخدر ارائه می دهند، حذف می کند، علاوه بر این پستها یا نظراتی که از تروریسم، جنایات سازماندهی شده یا گروه های نفرت انگیز حمایت یا تحسین می کنند را حذف می کند.

خودآزاری: هرگونه محتوایی که در پلتفرم ارسال شود و به نظر برسد هر نوع آسیب جسمانی، از جمله اختلالات خوردن را تحسین یا تشویق می کند، حذف می شود.

خشونت گرافیکی: هرگونه ویدئو یا تصویری که شامل خشونت شدید و گرافیکی باشد و در ارتباط با رویدادهای مهم خبری به دلیل نامناسب بودن حذف می شود.

ارسال نظرات
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی