کد خبر: ۲۵۷۹۷
|
۰۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۸:۰۰

کدام ارز دیجیتال با هدف حذف واسطه‌ها در دنیای مالی و اقتصادی ایجاد شده است؟

ارز دیجیتال بنفیدا از دسته ارز‌های غیرمتمرکز است که بر پایه دیفای ساخته شده است. در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شد و با هدف حذف واسطه‌ها در دنیای مالی و اقتصادی به پیش رفت.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» ارز‌های دیجیتال و رمز‌های طی روز‌های اخیر با فراز و نشیب‌های زیادی مواجه بودند به گونه‌ای که بازار ارز‌های دیجیتال دیروز نیز با نوسان قیمت مواجه شده است؛ بنابراین سرمایه‌گذاران برای ورود به عرصه سرمایه‌گذاری با احتیاط و با دانش کافی وارد شد.
در بازار رمز ارز‌ها پلتفرم‌ها، صرافی‌ها و توکن‌های متعددی برای رفع مشکلات سرمایه‌گذاران ارز دیجیتال یا حذف

واسطه‌ها در بازار‌های مالی ایجاد می‌شوند. بنفیدا (Bonfida) یک صرافی غیر متمرکز است که برای رفع شکاف بین Serum و Solana ایجاد شده و توکن اختصاصی این پلتفرم نیز ارز دیجیتال فیدا (FIDA) است.
این ارز از دسته ارز‌های غیرمتمرکز است که بر پایه دیفای ساخته شده است. در سال ۲۰۲۰ وارد بازار شد و با هدف حذف واسطه‌ها در دنیای مالی و اقتصادی به پیش رفت. این ارز ویژگی‌های دیگری نیز دارد.

بنفیدا (Bonfida) محصول کاملی را ارائه می‌دهد که شکاف بین سرم (Serum)، سولانا و کاربرانی که در صرافی غیرمتمرکز سرم فعالیت می‌کنند را پر می‌کند. این پلتفرم مانند رابط کاربری گرافیکی سرم، اولین تحلیلگر داده سولانا را وارد این اکوسیسم کرده و هدف آن هم تبدیل بنفیدا به راه‌حلی جامع برای همسان‌سازی و تکرار بازیگران برجسته در اکوسیستم دیفای اتریوم است. API بنفیدا در حال حاضر توسط برخی از بزرگ‌ترین بازارگردان‌های صنعت ارز‌های دیجیتال مورد استفاده قرار می‌گیرد. توکن اختصاصی این پلتفرم نیز ارز دیجیتال فیدا (FIDA) است.

قابلیت پردازش ده‌ها هزار معامله در ثانیه، هزینه بسیار کم برای جابه‌جایی، مقیاس بندی جهانی و رشد تکنولوژی، توانایی و قابلیت پردازش بالا، غیرمتمرکز بودن و باز بودن آن، زنجیره‌ای و اکوسیستمی بودن، دسترسی به امکانات بسیار مناسب، دسترسی به بازار‌های کمیاب، تجزیه و تحلیل پیشرفته و سوددهی بالا و هزینه‌های خالص از عمده مزایای ارز دیجیتال بنفیدا (FIDA) است.

بنفیدا یا Bonfida شکاف بین Serum و Solana و کاربر را پر می‌کند و ارز دیجیتال آن با نماد FIDA شناخته می‌شود.

Bonfida یک پروژه دیفای است که در سال ۲۰۲۰ به بازار جهانی وارد شد و هدف آن حذف واسطه‌ها و سازمان‌های متمرکز در دنیای مالی است. در صرافی‌های آنلاین Binance و FTX و ZT و Gate.io و Hotbit می‌توانید اقدام به خرید و فروش رمزارز FIDA کنید.

این ارز دیجیتال پل ارتباطی بین سولانا (Solana)، سرم (Serum) و کاربر را ایجاد می‌کند و در روز‌های گذشته توانسته حجم بازار خوبی داشته باشد و بار‌ها در لیست ترند‌های کوین مارکت کپ قرار بگیرد که نشان دهنده توجه علاقه‌مندان کریپتوکارنسی به این پروژه است.
به نظر می‌رسد با توجه به پیاده سازی روی بلاکچین قدرتمند سولانا این اکوسیستم بتواند آینده روشنی داشته باشد.

برای پیش بینی قیمت رمزارز‌ها لازم است فاکتور‌های متعددی مثل Roadmap، اهداف تعیین شده، میزان تلاش و حرکت به سمت اهداف و اقبال و استقبال فعالان حوزه ارز‌های دیجیتال رمزنگاری شده و … را بررسی کنیم و با در نظر گرفتن تحلیل‌های تکنیکال و بنیادی یا همان فاندامنتال بتوانیم حدس بزنیم روند رشد یا افت به چه صورت خواهد بود.

ارسال نظرات
به دلیل نگرانی از ایمنی داده‌ها؛ هلند استفاده از فیس‌بوک را ممنوع می‌کند
وبگردی