کد خبر: ۳۷۰۱۹
|
۲۸ مرداد ۱۴۰۲ | ۱۰:۳۰

اولین ابر منبع باز غیرمتمرکز در جهان کدام رمز ارز است؟

شبکه آکاش نتورک اولین ابر منبع باز غیرمتمرکز در جهان است که برنامه‌های کاربردی سریعتر، کارآمدتر و کم هزینه‌تری را برای صنایع با رشد بالا از جمله حوزه دیفای، سازمان‌ها و برنامه‌های غیر متمرکز و یادگیری ماشین را ارائه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار «نبض فناوری» طی سال‌های اخیر ارز‌های دیجیتال در بین سرمایه‌گذاران جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده و اکثر سرمایه‌گذاران در این حوزه ورود کردند. می‌توان گفت رمزارز‌ها و ارز‌های دیجتیال روند نسبی را در این روز‌ها طی می‌کنند. در این گزارش سعی می‌کنیم یکی دیگر از ارز‌های پرطرفدار را برای علاقه‌مندان معرفی کنیم.
رمزارز آکاش نتورک، یک ارز دیجیتال غیر متمرکز است که در سال ۲۰۲۰ به بازار جهانی وارد شد. هم اکنون این رمز ارز ۰.۰۲ درصد از سهم بازار را تشکیل می‌دهد.
ارز دیجیتال آکاش نتورک Akash توسط یک تیم جهانی از توسعه‌دهندگان مشهور منبع باز، ابری، بلاک‌چین و همچنین متخصصان با تجربه از شرکت‌های برجسته پلتفرم فناوری ساخته و نگهداری می‌شود. شبکه Akash اولین ابر منبع باز غیرمتمرکز در جهان است که برنامه‌های کاربردی سریعتر، کارآمدتر و کم هزینه‌تری را برای صنایع با رشد بالا از جمله حوزه دیفای DeFi، سازمان‌ها و برنامه‌های غیر متمرکز و یادگیری ماشین / AI ارائه می‌دهد.
توکن بومی این پلتفرم است که به عنوان ابزار اصلی برای مدیریت، ایمن سازی بلاک‌چین، ایجاد انگیزه برای شرکت کنندگان و ارائه مکانیزم پیش فرض برای ذخیره و تبادل ارزش مورد استفاده قرار می‌گیرد.
شبکه آکاش نتورک Akash دنیایی را تصور می‌کند که در آن رایانش ابری بدون اجازه، مستقل و متن‌باز است، جایی که سازندگان اینترنت از آزادی بیشتری برای گسترش تجربه انسانی برخوردارند.
این پروژه به اجرای شبکه آزمایشی خود که از سیستم مشوق استفاده می‌کند و اوایل ژوئن راه‌اندازی شد، در سه‌ماهه دوم سال ۲۰۲۳ هم ادامه داد. اپلیکیشن تولید کد مبتنی بر هوش مصنوعی این شبکه و پشتیبانی آن از برنامه‌های هوش مصنوعی، به‌خوبی مورداستقبال جامعه قرار گرفته است.
این پیشرفت‌ها می‌تواند کاتالیزور اصلی رشد آکاش در سه‌ماهه دوم ۲۰۲۳ باشد. توکن آکاش AKT نام دارد.

ارسال نظرات
رییس سازمان رگولاتوری اعلام کرد؛ تعهد اپراتورها برای پوشش فیبر نوری تا ۱۴۰۴
استخدام در آزمایشگاه مخفی؛ اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
وبگردی