کد خبر: ۲۲۵۹۶
|
۱۵ آبان ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۰

مزایده اولین آیفون جهان با پورت USB-C در eBay: پیشنهاد ۱۰۰ هزار دلاری خریداران

کمتر از یک ماه پیش در خبری به اطلاع شما رساندیم که یک دانشجوی مهندسی رباتیک توانسته درگاه USB-C را روی آیفون X قرار دهد. این دستگاه حالا به صورت مزایده روی eBay به فروش گذاشته شده و بالاترین پیشنهاد آن به ۱۰۰,۱۰۰ دلار رسیده است.

به گزارش «نبض فناوری»، مهلت انجام این مزایده تا ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) در نظر گرفته شده و دستگاه تا اواخر دسامبر به دست خریدار خواهد رسید. «کن پیلونل» که این دستگاه را ساخته و ویدیوی ساخت آن را در یوتیوب منتشر کرده، می‌گوید آیفون او اولین آیفون USB-C دنیاست که نه تنها امکان شارژ بلکه امکان انتقال اطلاعات از طریق این درگاه را فراهم می‌کند.

البته پیلونل می‌گوید این آیفون دستگاهی برای کلکسیونرها خواهد بود و بهتر است از آن استفاده نشود. در شرایط فروش این آیفون X گفته شده خریدار می‌پذیرد که دستگاه را ریستور، آپدیت یا ریست نکند. همچنین از خریدار خواسته شده که آیفون را باز یا از آن به عنوان موبایل روزانه خود استفاده نکند. پیلونل می‌گوید این گوشی صرفا یک نمونه اولیه است.

مزایده اولین آیفون جهان با پورت USB-C در eBay: پیشنهاد ۱۰۰ هزار دلاری خریداران

بالاترین پیشنهاد این آیفون X را با ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی دریافت می‌کند و هیچ لوازم جانبی دیگری همراه دستگاه نخواهد بود. همچنین خریدار می‌تواند یک مکالمه تلفنی ۳۰ دقیقه‌ای با پیلونل داشته باشد و سوالات خود را درباره این دستگاه از او بپرسد.

طرفداران آیفون مدت‌هاست از اپل می‌خواهند درگاه USB-C را به گوشی‌های این شرکت اضافه کند، اما این محصولات هنوز به درگاه اختصاصی لایتنینگ مجهزند. اپل در بسیاری از محصولات خود از جمله آیپدها به استفاده از درگاه USB-C روی آورده اما هنوز در برابر تغییر درگاه آیفون مقاومت می‌کند.

با این حال، با توجه به طرح اتحادیه اروپا به نظر می‌رسد که این شرکت هم به‌زودی مجبور می‌شود که درگاه USB-C را به آیفون اضافه کند تا تابع قوانین جدید این اتحادیه باشد. قانون استفاده از USB-C با هدف کاهش زباله‌های الکترونیکی و حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان در حال پیگیری است.

منبع/ دیجیاتو

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 8 اردیبهشت 1403 سقوط سودآوری بیت‌کوین
گزارش مالی سه‌ماهه مایکروسافت اعلام شد؛ رشد سرویس‌های ابری به‌لطف هوش مصنوعی
وبگردی