کد خبر: ۲۵۳۶۷
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۳

طراحی انواع سامانه‌های تله‌متری و کنترل از راه دور در حوزه صنعت آبفا

مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آفرینش سیستم‌های پویا، از طراحی، تولید، نصب و راه اندازی انواع سامانه‌های تله‌متری و کنترل از راه دور در حوزه آبفا در این شرکت خبر داد و گفت: در حال حاضر ۳۰ درصد نیاز بازار را پوشش می‌دهیم.

احمد شریعتی مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آفرینش سیستم‌های پویا، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با اشاره به اینکه این شرکت از سال ۹۱ فعالیت رسمی خود را آغاز کرده است، اظهار کرد: این شرکت دانش‌بنیان در حوزه ارائه خدمات فنی و مهندسی از جمله طراحی، تولید، نصب و راه اندازی، پشتیبانی و نگهداری انواع سامانه‌های تله‌متری و کنترل از راه دور در حوزه آبفا فعالیت‌هایی را انجام می‌دهد.

وی تصریح کرد: این تجهیزات برای سنجش پارامتر‌های مختلف آب از راه دور، مانیتورینگ و کنترل از راه دور در صنعت آبفا کاربرد دارد. تجهیزات تولیدی این شرکت بدلیل برخی از فناوری و تکنولوژی منحصربفرد بوده و تا به امروز نیز این تجهیزات در صنعت آبفای کشور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

شریعتی ادامه داد: عمده مزیت این تجهیزات بیشتر به دلیل پایین بودن قیمت، عدم وابستگی به خارج در حوزه طراحی و ساخت قطعات است. همچنین یکسری ورودی و خروجی در طراحی این محصولات به واسطه برخی از تحقیقات لحاظ و نیازمند تحلیل و برآورد شده است در حالیکه نمونه‌های خارجی اینگونه نیستند. فرایند‌هایی که در صنعت آبفای کشور وجود دارد نسبت به کشور‌های خارجی متفاوت است و تجهیزات ساخته شده توسط زیمنس و برخی از شرکت‌های دیگر عمومی است این در حالی است که در تجهیزات داخلی این فناوری‌های شخصی سازی و بهینه است.

مدیر عامل این شرکت گفت: هم اکنون این محصول به صورت انبوه در خط تولید این شرکت طراحی و تولید می‌شود. در حال حاضر واردات چنین محصول در کشور زیاد نیست. حدود ۳۰ درصد نیاز بازار داخلی را تامین می‌کنیم.

وی اضافه کرد: برای آینده کار تحقیق و توسعه در زمینه دبی سنجی را در دست اقدام داریم که ۵۰ درصد کار انجام شده و پیش بینی می‌شود که اوایل سال آینده نمونه اولیه این محصول ساخته شود.

شریعتی، تبدیل شدن به بزرگترین و حرفه‌ای‌ترین شرکت طراحی و تولید محصولات فناورانه در حوزه تله متری و کنترل از راه دور و همچنین مشهورترین ارائه دهنده راه کار‌های نوین و خلاقانه و مشاوره‌های کاربردی در این حوزه را به عنوان چشم انداز آینده این شرکت مطرح کرد.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات اصلی و کلیدی این شرکت در حوزه پرداخت است که مطالبات و حق و حقوق را به موقع پرداخت نمی‌کنند، بایستی در این زمینه تدابیری اندیشیده شود. همچنین باید راه‌های ارتباطی با مسئولان ذیربط ایجاد شود تا شرکت‌های دانش بنیان مطالبات خودشان را به صورت مستقیم پیگیری کنند. هم اکنون ۱۵ شهر به صورت مستقیم و ۱۵ نفر به صورت غیر مستقیم با این شرکت همکاری می‌کنند.

ارسال نظرات
توسط جیمز وب صورت گرفت؛ عکاسی از اسب فضایی با جزییات دقیق
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 11 اردیبهشت 1403 سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
وبگردی