کد خبر: ۲۹۶۵۵
|
۰۸ مرداد ۱۴۰۱ | ۱۹:۴۰

لپ‌تاپ هواوی MateBook X Pro 2022 معرفی شد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که لپ‌تاپ هواوی MateBook X Pro 2022 با تراشه‌های AlderLake P و نمایشگر لمسی ۱۴.۲ اینچی معرفی شد.

به گزارش «نبض فناوری»، شرکت هواوی به‌تازگی لپ‌تاپ MateBook X Pro را به صورت رسمی معرفی کرد. این محصول از جدیدترین تراشه‌های سری AlderLake P بهره می‌برد، دارای بدنه منیزیمی است که نسبت به مدل استاندارد آلومینیومی ارتقا جذابی محسوب می‌شود. این محصول در دو رنگ خاکستری و آبی عرضه می‌شود. محصول ذکر شده با رم ۱۶ گیگابایت و حداکثر یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی SSD در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که گزینه ایده‌آلی برای کارهای اداری در نظر گرفته می‌شود.

لپ‌تاپ هواوی MateBook X Pro 2022 به دلیل بهره گرفتن از گرافیک Iris Xe اینتل، نمی‌تواند بازی‌های گرافیکی را با نرخ فریم و سرعت بالا اجرا کند. این محصول دارای صفحه‌نمایش ۱۴.۲ اینچی لمسی است و روشنایی آن حداکثر به ۵۰۰ نیت می‌رسد. این صفحه‌نمایش از نرخ نوسازی تا ۹۰ هرتز پشتیبانی می‌کند و ابعاد آن برای ویرایش تصاویر، کار با برگه‌های اکسل و تماشای ویدئو مناسب است.

لپ‌تاپ هواوی MateBook X Pro 2022 وضوح 3K را ارائه می‌دهد و به درگاه‌های تاندربولت ۴ و USB-C مجهز شده است. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به بلوتوث ۵.۲ و وای فای 6E اشاره کرد. بدنه سبک و باریک لپ‌تاپ جدید هواوری در کنار سخت‌افزار مناسب، آن را به دستگاهی کارآمد با قابلیت حمل بالا تبدیل کرده است. لپ‌تاپ هواوی MateBook X Pro 2022 از فن دوگانه و سیستم خنک‌کننده بهره می‌برد که به بهبود عملکرد آن کمک خواهد کرد. این محصول به شش بلندگو و چهار میکروفون مجهز شده است و از ورودی صدای هوشمند نیز پشتیبانی می‌کند.

هنوز مشخص نشده است که آیا لپ‌تاپ هواوی MateBook X Pro 2022 در بازار ایالات متحده نیز عرضه خواهد شد یا خیر. مدل آلومینیومی مجهز به تراشه Core i5 1240P با قیمتی در حدود ۱۳۳۰ دلار عرضه می‌شود و قوی‌ترین نسخه آن با پردازنده Core i7 1260P و بدنه منیزیمی با برچسب قیمت ۱۹۲۲ دلار در دسترس مشتریان قرار خواهد گرفت.

منبع/ ایمنا

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
در بزرگترین نمایشگاه خودروی چین خودروهای الکتریکی آینده به صحنه آمدند
وبگردی