کد خبر: ۲۲۴۴۳
|
۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۳:۴۱
در گفتگو با نبض فناوری؛

انحصار تولید دستگاه سنگ زنی شکسته شد|صادرات محصول به کشور‌های حاشیه خلیج فارس

مدیر مهندسی شرکت دانش بنیان پترو سازه میهن، گفت: تنها تولیدکننده انحصاری دستگاه سنگ زنی در کشور هستیم به طور کلی تمام فرایند تولید و طراحی در داخل شرکت انجام می‌شود. همچنین خدمات را نیز به خارج از کشور ارائه می‌دهیم.

علی آسنجرانی مدیر مهندسی شرکت دانش بنیان پترو سازه میهن، در گفتگو با خبرنگار «نبض فناوری» با بیان اینکه این شرکت در حوزه تولید ولو‌های کنترلی و تجهیزات کلیدی صنایع نفت و گاز فعالیت می‌کند، اظهار کرد: صفرتاصد طراحی و ساخت این تجهیزات با دانش فنی این شرکت دانش بنیان انجام می‌شود. همچنین این تجهیزات مراجل تست استاندارد‌ها را نیز طی کرده است.

وی تصریح کرد: تنها تولیدکننده انحصاری دستگاه سنگ زنی در کشور هستیم به طور کلی تمام فرایند تولید و طراحی در داخل شرکت انجام می‌شود. همچنین خدمات را نیز به خارج از کشور ارائه می‌دهیم. دستگاه سنگ زنی در صنایع نظامی نیز کاربرد دارد.

انحصار تولید دستگاه سنگ زنی شکسته شد|صادرات محصول به کشور‌های حاشیه خلیج فارس

آسنجرانی اضافه کرد: شرکت پتروسازه میهن با داشتن بروزترین ماشین آلات و تجهیزات پیشرفته و با نیروی کار متخصص آماده ارایه خدمات سنگ زنی، گریندینگ و لپینگ انواع توپی شیر‌های صنعتی با دقت صافی سطح ۰.۲ میکرون و دقت کروی بودن نسبت به محور ۲ میکرون از ابعاد ۱/۲ اینچ الی ۳۰ اینچ را دارا است. همچنین این شرکت دانش بنیان خدماتی را در حوزه تعمیرات شیرآلات صنعتی و تست هیدرواستاتیک انجام می‌دهد.

مدیر مهندسی شرکت پتروسازه میهن گفت: ولو‌های کنترلی با اندازه گیری دقیق متغیر‌ها مورد ارزیابی قرار می‌گیرند. نتایج حاصل از این تست کارآیی شیر را برای شرایط تعیین شده برای کاربرد را اثبات می‌کند.

وی با بیان اینکه نیاز بازار به کنترل ولو‌ها زیاد است، افزود: آمار دقیقی در خصوص پوشش بازار داخل را ندارم. این محصول یک کالای استراتژیک و های‌تک است قبلا این تجهیزات از آمریکا، آلمان، هند و کره وارد کشور می‌شد. با توجه به تقاضای داخلی هدف اصلی شرکت بیشتر تامین نیاز بازار داخلی است و بعد صادرات. در همین راستا برنامه صادراتی را برای کشور‌های عراق، عمان و کشور‌های حاشیه خلیج فارس در نظر داریم. همچنین در حوزه استانداردسازی نیز دفتری را در عمان راه‌اندازی خواهیم کرد.

ارسال نظرات
آخرین وضعیت بازار رمزارزهای جهان در 10 اردیبهشت 1403 بیت‌کوین آماده سقوط است؟
در آخرین گزارش درآمد «تجارت الکترونیک پارسیان» در کدال، درآمد و فروش 438 میلیارد تومانی «رتاپ» در فروردین ماه
گزارش نبض فناوری از شرکت توسعه سامانه‌های نرم افزاری نگین، رشد درآمد ۹۵ درصدی در دوره یکماهه فروردین ۱۴۰۳ نسبت به دوره مشابه سال قبل
توسط پلتفرم نظرسنجی چندین در رویداد هاوینگ بیت‌کوین بررسی شد؛ سرنوشت صرافی‌های رمزارز ایرانی در پنج سال آینده
وبگردی